by

Fotós vagyok, hogy adjam el magam?

Ma már szinte bárki hívatja magát fotósnak és őrülten sokan teszik is ezt, eléggé aláásva a szakmát és a profizmust, magas színvonalat ezzel. A digitális ügynökség szerint az Internet egyik hátránya, hogy viszonylag könnyen, gyorsan és olcsón láthatóvá válhatunk még akkor is, ha teljesítményünk, vagy képességeink nem túl magasak. A közösségi média mindenki számára ingyenes, és egy blog, vagy honlap összerakása sem nagy ördöngösség. A reklámügynökség Budapesten több megkeresést is kapott neves fotósoktól, akik arra panaszkodtak, hogy hiába jók és profik abban, amit csinálnak, még sem találnak rájuk az ügyfelek, nem érkeznek úgy a megrendelések, mint ami elvárható lenne, vagy a megélhetésükhöz szükséges. A digitális ügynökség bevált módszereivel és egy kiforrott stratégia és akcióterv összeállításával és kivitelezésével nagyot tud lendíteni azon, hogy ismerségünk, elismertségünk megnőjön. Sokszor csak az első löketre van szükség, egy induló nagy hullámra, amit meglovagolva már fenn tudjuk tartani magunkat. A reklámügynökségek Budapesten mersze nem mindenhatók, az ő munkájuk mit sem ér akkor, ha mi nem nyújtunk valóban profi és minőségi szolgáltatást. Csak így érhető el, hogy például az ügyfeleink egymásnak ajánljanak minket és szájról szájra is terjedjen a jó hírünk.