Sokkolóan hathat az a felismerés, hogy ha legyártottál egy jó terméket, termékeket, vagy összeállítottál egy menő szolgáltatást a legjobb tudásod szerint, az egy vállalkozás életében persze fontos, de szinte csak egy apró porszemnek, a nulladik lépésnek számít. Rémísztő lehet belegondolni abba, hogy mennyi feladat és teendő vár még arra a vállalkozóra, aki szeretné eladni termékeit, szolgáltatásait és ezáltal sikerre vinni vállalkozását. A lényeg talán az, hogy ne akarjunk mindent egyszerre. Szépen apránként, lépésenként haladjunk. Persze egy lépés is mindenki számára más lehet, nem vagyunk egyformák, van aki gyorsabb ütemben és dinamikusabban fejlődik, van, aki lassabban, megfontoltabban halad. Például lehet, hogy még nincs is kész a konkrét terméked, de már foglalkozol az arculatod kidolgozásával, amibe bele tartozik a logo, a betűtípus és a márkád színe is. De lehet, hogy majd csak idővel érik meg benned az elhatározás és az igény, hogy keretet adj, és a márkád színe, a logo által beazonosíthatóbbá tedd vállalkozásodat. A márkád színe azért is fontos, mert a színek nagy hatással bírnak ránk, emberekre. Bizalmat építhet, motivációt adhat, felkeltheti az érdeklődést. A márkád színe lesz valószínűleg az első amit a vásárlóid meglátnak majd a honlapodon, hirdetéseidben, social média felületeiden, tehát érdemes ezzel mihamarabb foglalkozni, szakértői segítséget kérni a legmegfelelőbb szín, vagy színek kiválasztásában.
Previous Post: Arcfiatalítás műtét nélkül
Next Post: Az optimális kandalló ár-érték arány