by

Fontos-e a saját weboldal?

Téves az az elképzelés, hogy ma már nem fontos egy saját weboldal a cégek számára. Az egész vállalkozásnak ad egy komolyságot, ha a social média oldalakon kívül a látogatók és érdeklődők a saját weboldal felületén is találhatnak rólunk információkat. Kisebb, egyéni vállalkozások elkezdhetnek tevékenykedni a közösségi média oldalakon, bár a növekedés egy bizonyos fázisában nekik is ajánlott egy honlap elkészítése. Egy, a 21. század igényeinek megfelelő, modern, gyors és informatív weboldal mindenképpen segíti a bizalom építést és hogy komoly kép alakuljon ki rólunk a vásárlóink és az érdeklődők fejében. Természetesen hozzáfűznénk, hogy legalább ilyen fontos, ha a csili-vili weboldal mögött valós tudás és tapasztalattal is rendelkezünk. Igaz, hogy a social média oldalak térhódításával némiképp átrendeződtek az online tartalomfogyasztási szokásaink, de például a nagy keresőmotorok, úgy, mint a Google még mindig az első információkeresési csatornának számít. Ha megnézzük, minden nagy márkának van saját weboldala ami folyamatosan frissül és vele párhuzamosan a social médiában is rendszeres a kommunikációjuk követőtáboruk felé. E kettő együttesen szép eredményeket hozhat, tehát marketing szempontból is érdemes átgondolni, hogy valóban megéri időt és energiát áldozni egy honlap elkészítésére, és fenntartására.